Învaţă CUM să Înveţi – ce nu afli de la şcoală

bannersite-invata

Speakeri de top, academicieni, profesori care antrenează genii, psihologi, profesori, părinţi, studenţi precum şi reprezentanţi ai presei se întâlnesc la Bucureşti, în cadrul Conferinţei şi Workshop-ului educaţional „Învaţă CUM să Înveţi”. Evenimentul va avea loc pe data de 16 mai a.c., pentru a discuta modalităţile concrete prin care poţi deveni mai performant, învăţa mai uşor şi depăşi obstacolele aduse de noua societate informaţională.

Evenimentul a apărut în contextul în care copii şi adulţi deopotrivă sunt nevoiţi să asimileze un volum din ce în ce mai mare de informaţie pentru a deveni competitivi, în condiţiile în care şcoala eşuează în a le oferi principalele instrumente de a învăţa, de a-şi organiza procesul învăţării, stabili obiective concrete şi deprinde modalităţi de a le realiza. De aceea, vor fi invitaţi specialişti, familiarizaţi şi cu alte sisteme educaţionale, care vor împărtăşi participanţilor modalităţi de a asimila și utiliza cunoştinţele  la scara întregii societăți, într-o manieră creativ-inovativă, competența a învăța să înveți şi obișnuințe de gândire, acordând tinerilor participanţi consiliere în alegerea corectă a carierei.

‘’Educația nu înseamnă frustrare, note, penalizare, corijențe, repetenție, obediență, înjosire, asumarea unor frustrări sociale de genul: ”Păi, și ce poți să faci? Asta e!.”

Instruirea înseamnă aptitudini, încurajare, bucurie, zâmbet, pas cu pas, metodă adecvată, domeniu adecvat persoanei, mentorat şi consiliere. Instruirea nu înseamnă: evaluarea unidirecțională (doar a elevului); (nota reprezintă un calificativ ce reflectă rezultatul acțiunilor tuturor factorilor implicați); instruirea nu înseamnă aroganță, profesori greu de mulțumit, examene care să hotărască, în locul elevului, ce școală să urmeze, presiunea studiilor ”la fără taxă” – presiune care face din obediență un atribut’’ a declarat unul dintre speakerii prezenţi la eveniment, Lect. Univ. dr. Petru Ionescu-Caibulea.

Conferinţa va aborda subiecte legate de  educaţia care trebuie adaptată la noile realităţi sociale şi înţelegerea problemelor profunde ale educaţiei, identificarea şi dezvoltarea abilităţilor native ale noii generaţii, noi metode de învăţare prin stimularea cunoaşterii şi creativităţii, dar şi subiecte legate de faptul că a şti cum să înveţi reprezintă o competență formată din cunoștințe, capacități și atitudini. Participanţii vor afla şi despre identificarea căilor de dezvoltare profesională corespunzătoare individului în societatea modernă, dar şi despre schimbarea paradigmei Educaţiei, ca Proiect de Ţară.

Conferinţa va fi urmată de trei workshop-uri intensive pe teme despre cum alegi corect cariera potrivită – pentru tine / pentru copilul tău, educația nocivă, dar şi despre creativitate şi învăţare şi rolul emoţiilor în procesul de învăţare.

Evenimentul se adresează părinţilor, studenţilor, profesorilor, adulţilor implicaţi în procesul de dezvoltare personală şi de învăţare continuă pe parcursul vieţii, precum şi oricăror alte persoane interesate.

Află mai multe detalii despre speakeri, tematică, program şi condiţii de participare accesând: www.concordcom.ro.

Evenimentul este organizat de Concord Communication cu sprijinul partenerilor: Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri, Pro Design Innovations şi Universitatea Româno-Americană. stiriDB este partener media al evenimentului.

Evenimentul este organizat de Concord Communication cu sprijinul partenerilor: Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri, Pro Design Innovations şi Universitatea Româno-Americană. Parteneri media: didactic.ro, suntparinte.ro, olimpiade.ro, intuitext, urbankid.ro, smart woman, 9am, economic zoom, stiriDB, obiectiv vocea brailei, market watch, active news, criterii nationale, braila portal, cutezatorii.

Despre: Concord Communication SRL

Concord Communication este o companie românească specializată în servicii de consultanţă în relaţii publice, comunicare şi organizare evenimente de afaceri. Compania răspunde nevoilor specifice mediului de afaceri românesc în ceea ce priveşte crearea şi consolidarea unei imagini publice şi reputaţii puternice printr-o promovare adecvată, comunicare externă şi internă, atât în mediul online, cât şi în cel offline, precum şi prin organizarea unor evenimente specifice.

Compania organizează conferinţe, târguri, lansări de produse, forumuri de afaceri, gale de premiere, oferă consultanţă, construieşte şi implementează programe şi campanii de comunicare, relaţii publice şi branding, personalizate şi adaptate clientului, industriei şi pieţei căreia se adresează.



Lasă un comentariu

Adresa de mail nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: Conţinut protejat !!